keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Lomps lomps sanoo loma

Hei vaan kaikille lukijoille ja kiitos kommenteista! Pari tuntia sitten klonksautin työoven kiinni ja aloitin kesälomani vol.1. Olen nyt kolme viikkoa lomalla, sitten meidän kirjasto on lomautusten vuoksi kiinni kaksi viikkoa joista toisen viikon olen töissä (lehtilukusali ja palautusluukku ovat auki joten hommia siellä riittää) ja sitten tulee loman toinen osa, kolme viikkoa myöskin. Ei haittaa.

Astun ovesta suoraan lomaan
 Yritän taas olla kasaamatta lomalle mitään suurempia toiveita, mutta salaa haaveilen että kerkiäisin mattopyykille, järkkäämään varastokomeron, purkamaan lisää täällä majailevia pahvilaatikoita ja näkemään ystäviä. Ja varattuna on hurjat vuoret kirjoja ja leffoja - jos vaikka osuu sateiset päivät kuten usein mun lomilla on tapana.

Mä olenkin ajatellut että voisin ihan valtakunnallisesti ilmoittaa milloin mulla on loma, niin muut ihmiset voisivat miettiä lomansa sitten sen mukaan. Ne jotka tykkää että on sateista ja viileää voisivat lomailla samaan aikaan mun kanssani ja ne jotka haluavat aurinkoa ja hellettä voisivat lomailla aina silloin kun mä olen töissä - varmasti toimisi!! :D

Kotimatkalla nappasin kuvan ilta-auringossa loistavasta puhalluskukasta
Ajattelin myös pitää atk-taukoa jonkin aikaa. Viimeaikoina on stressannut se etten oikein osaa istua ja lukea lehteä tai kirjaa, koko ajan pitää olevinaan hypätä koneella tsekkailemassa mitä tapahtuu - vaikka mitään ei tapahdu. Ainakaan sellaista johon pitäisi jotenkin reagoida. Enkä sitten kuitenkaan tee mitään järin tähdellistä siellä koneen ääressä istuessani. Kunhan räplään. Mulla on kone keittiössä ja sohva ja telkkari olkkarissa joten tulee hypättyä huoneesta toiseen. Jos kaikki olisi samassa huoneessa kasvaisin varmaan jo sammalta.

Tänään kävin luomileikkauksessa, vatsanahasta poistettiin kolme luonta ja tuli 5 tikkiä. Nyt kiristää, nipistää ja kutittaa. Mutta tikit saa onneksi pois jo ensi viikolla. Sitä ennen ei uintia eikä saunomista - höh. Mutta hyvä kun ne saatiin pois.

Laastarit kutittaa kauheesti
Nyt meen katsomaan uutta tv-sarjaa jossa on yksi mun lempparinäyttelijöistä, James Nesbit - toivottavasti on hyvä. Telkusta tulee niin älyttömän vähän mitään katsomisen arvoista. Moikkelismoi!

2 kommenttia:

  1. Hyvää lomaa meille! Äläkä nyt mitään sateita povaa, varmaan riittää tasapuolisesti sadetta ja aurinkoa kaikille. Nettitaukoa olen usein itsekin miettinyt, mutta en taida pystyä, sen verran koukussa olen. Mökillä meillä ei konetta ole joten vähän rajoittaa kun pitää kännykästä tihrustaa nettiä siellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Maija! Hahaa, kuten aavistin, niin lotisee vain :) mutta ei haittaa, ihan kiva sisäilläkin! Toivottavasti sunkin loma on rento ja antoisa. Nettitauko ei ole vielä mulla alkanut ja saa nähdä alkaakokaan... mutta kattellaan - kiitti kommentista!

      Poista