sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Vaatehankintoja

Huh, mikä pariviikkoinen on takana (ja osittain vielä menossakin). Monta kirjoitusideaa on päässä mutta ei ole ollut aikaa niitä laittaa tänne. Nyt alkoi mulla loma, joten eiköhän sitä aikaa löydy ihan kivasti kunhan tämä päällä oleva hässäkkä menee toivon mukaa pian ohi. Siitä lisää myöhemmin.

Olen hankkinut joitain (omasta mielestäni) kivoja vaatteita, ja ajattelin jakaa niitä teidän kanssanne. Miehu otti kuvia ja mä yritin toimia mallina (ei niin helppoa kuin luulisi, vaikka on ihminen katsonut lukemattomia kausia Huippumallia haussa!)

Mun nykyinen vaateideologiani on sellainen että mahdollisimman paljon haluan hankkia kirppareilta, täällä on hyvä Fida ja ViaDia ja pari itsepalvelukirpparia ja meidän alueen Facebook-kirppis on ihan loistopaikka myös. Toisekseen tykkään tilata vaatteita pieniltä yrittäjiltä, jotka tekevät omansalaisia vaatteita pieniä mallistoja ja jotka valmistetaan mahdollisimman hyvissä olosuhteissa ja useat käyttävät vielä ekologisia materiaalejankin. Kauppaketjuista hankin lähinnä alusvaatteita ja joitan peruvaatteita, esim. Vero Modassa on hyviä perusT-paitoja ja pitkähihaisia, niiden malli sopii mulle justiinsa joten niitä olen hankkinut mustana, ruskeana ja vihreänä joihin on sitten helppo yhdistellä vähän persoonallisempia juttuja.

Käsityöläisyyttä ja vaateyrittäjyyttä tosiaankin haluan tukea minkä voin, ja niiden vaatteet yleensä vielä on hienoja ja yksilöllisiä, mun lemppareita on esim. Omeebashop ja FairyFactory ja ehdottomasti seuraavaksi haluaisin vaatteen Oranssista Unesta! Muitakin vastaavia saa mulle vinkata ;)

Fairy Factorilta tilattu samettitakki, ikivanhat raitasukkisket ja nettikirpparilta bootsit

Takissa on ihana piippahuppu, pystykaulus, vinot helmat ja vinot hihansuut - just ihana! 

Korvikset Fidalta 1,50€ ja sormus samasta paikasta 0,80€

Omeebashopista ihana toppi ja vyölaukku, repaleinen mokkahame Joensuun kirpparilta 5€, nyörisaappaat nettikirpparilta 5€

Toppi on siitä ihanasti suunniteltu, että sitä voi käyttää ja solmia monella eri tavalla, ja jopa pitää hameena, just ihana! Aurinkolasit pari euroa alennusmyynnistä. (Mitä isommat sen paremmat, niin ei noi iän merkit silleen näy ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti