tiistai 14. toukokuuta 2013

Karvakorvakaverit

Katselin tuossa tämän vuoden puolella ottamiani kuvia, ja aika paljon niissä jostain syystä näkyy pääosissa noi mun karvakorvat. Ajattelin tuoda niistä hauskimpia tänne nähtäväksi, vaikka ei ne muista varmaan ole niin ihania kuin meistä :) Omat on aina parhaat, eiks niin?

Miky tammikuussa, näyttää vähän reppanalta. 

Koirahammaspainia - siitä ne tykkää

Synkronoitua namipalan etsintää


Kuviotorkkuilua sohvalla

Läheisyystorkut

Miky väsyneenä

Pixie väsyneenä
Pixie kastui vesisateessa, siitä se ei yhtään tykkää, ressu...

Kuin uitetut koirat - sateen jälkeen kuivattelua

Pixie jostain syystä nuoli tuon housun kohdan ihan märäksi

Miky lempipuuhassaan, mun sylissä

Miky pitää seuraa mun migreenille

Koirut tuorkkuu mun sylissä <3






Sellaisia kullanmuruja. Nyt justiinsa miehu katselee jäälätkää, joten mä viihdytän itseäni parhaaksi katsomallani tavalla, eli datailen koneella. Kohta lähdetään koiruiltalenkille, aika jännää kun sekin tapahtuu jo valoisan aikaan, vaikka mennään vasta n. 22.30 viimeiselle lenkille. Talvella kaikki lenkit tapahtuu pimeässä ja nyt kaikilla lenkeillä on valoisaa - se on kivaa! Ja se, ettei tarvii pukeutua sataan kerrokseen vaatteita kun ulkoistuu. Kesä on kiva!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti