perjantai 5. huhtikuuta 2013

Paastoilua

Nonni. Olen ollut Facebook paastolla nyt puolisentoista viikkoa, jotenkin vain lakkasi nappaamasta. Olen ollut fb:ssä yhtäsoittoa marraskuusta 2007 asti enkä ole kokenut sitä minkäänlaiseksi ongelmaksi missään vaiheessa - päinvastoin oikeastaan. Olen saanut paljon hyviä ystäviä, löytänyt sukulaisia ja tavannutkin heitä, saanut ihanan miehen ja koirienkikin löytymiseen on feissarilla ollut osuutensa. Yhdessä vaiheessa pelasin paljon kaikenlaisia fb-pelejä, mutta kun huomasin että elämästä meni monta tuntia päivässä aika turhanpäiväiseen touhuun, lopetin pelaamisen siihen, ihan kylmästi katki vain. Eikä ole ollut ikävä.

Kuva netistä


Kännykällä tuli tsekattua fb aina herättyä ja vikaksi ennen nukahdusta. Sitten mun vanhaan mutta nykyiseen kännyyn tuli jokin häikkä ja piti aina kirjautua sisään ennenkuin pääsi katsastamaan feissariuutiset ja se jotenkin siitä rauhoittui se puhelimen räplääminen. Ja sitten jäi kokonaan pois, ja sitten aloin miettiä että jospa sitä koittaisi olla kokonaan ilman...Siitä se ajatus sitten lähti. Ensin meinasin että olen huhtikuun naamarittomana, mutta sitten viime viikon maanantaina tuli sellainen olo, että NYT.

Ja nyt ollaan sitten tv-paastollakin. Viime toukokuussa ostamani hieno uusi litteä tv sanoi sopimuksensa irti eikä halunnut enää näyttää mitään. Aika huono kun edellinen oma ostama tv kesti vuodesta -88 viime vuoteen. Tulimme siihen tulokseen että digiviritin oli sökönä, kuva näkyi kun katseli DVD-leffoja ja kun katsoi vanhan digiboxin kautta, mutta signaalia ei löytynyt. Eilen sitten pakkasimme telkun ja lähetimme matkaan, onneksi takuuta on kaksi vuotta! Kauankohan tässä pitää olla ilman... nyt ei siis feceä eikä telkkaria - mitähän sitä keksis? :D

Kuva netistä 


Mä tulin maalle mutsin luo pariksi päiväksi (täällä on TV!) lepäilemään ja miehu ja koirat jäi pitämään kotia pystyssä. Olen nyt sairaslomalla pari viikkoa lepäilemässä ja täällä maalla on ihanan rauhallista ja tekee ihan erilailla hyvää olla pois omista nurkista vaihteeksi. Olen lueskellut ja tehnyt vähän virkkuutöitä. Huomenna takas kotiin ja lepäilyn jatkamista tiedossa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti