lauantai 14. tammikuuta 2012

Karsia vai kärsiä?

Loppuviikon tanssitreeneistä pidinkin vain yhden ja sen jälkeen kävin joogaamassa venyttävässä lämpöjoogassa, nam. Tuli aika lyhyet treenit, vain noin tunnin, koska jotensakin väsytti aamulla enkä jaksanut kiiruhtaa bussille. Harjoittelin Sharon Kiharan treeniä dvd:ltä ja tuntui hyvältä ja tarpeelliselta. Ja perjantain tunti jäi väliin kun oli liikaa muuta puuhaa, piti pakata ja paketoida lahjaa kun lähdin viettämään miehun luo sen synttärietä viikonlopuksi ja sitä ennen kahvittelin siskopuolten kanssa. Toi yksi tanssituntini sai mut taas miettimään kaikenlaisia asioita ja muutenkin on pitänyt miettiä kun tuota väsymystä pukkaa enemmän kuin tarpeeksi ja tuntuu että stressiä pukkaa myös.

Ehkä liian monta rautaa tulessa, paikallisen kameraseuran näyttely on tulossa ja siihen pitää teettää kuvat ja hommata paspikset ja olen lupautunut myös uuden nettisivujen taiteellisesksi johtajaksi. Sitten on vielä omat palkkatyöt, sosiaalisuus ja ystävät ja perhe, käsityöt ja ommellukset ja mahdollisten esiintymispukujen suunnittelua ja valmistusta, mikä vaatisi kaupoissa ja kirppareilla kiertelyä ja kankaiden ja pitsien värjäystä. Tanssia pitäisi joka päivä ja kuunnella musaa jotta löytäisi sopivia koreografioihin ja polttaa niistä hyviä treenicd:itä ja miettiä omaa koreografiaa tai useampia. Pitää myös miettiä mihin esiintymisiin mä olen valmis ja olenko valmis...Tarvitsen myös paljon lepoaikaa ja olemista vaan jotten ala käydä ylikierroksilla tai romahda ja nyt tuntuu etten millään pysty tuohon kaikkeen. Joskus pitää vain maata sohvalla ja antaa maailman tapahtua ympärillä. Ns normi-ihmisellä ei varmaan olisi mitään ongelmaa näiden asioiden kanssa, mutta mun on ollut pakko tajuta etten mä kykene kaikkeen normaaliin, vaan vähempikin on enempi mulle. Mutta mistä alkaa karsia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti